مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-13ورزشي

لیگ برتر والیبال| شکست هورسان در یزد و خروج از کورس قهرمانی


تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان در هفته یازدهم این فصل از رقابت ها و در بازی خانگی به سختی هورسان رامسر را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، هفته یازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران سال 1402 امروز (چهارشنبه 22 آذر) با هفت دیدار در شهرهای اردکان (دو مسابقه)، اصفهان، یزد، تهران (دو دیدار) و ارومیه پیگیری می شود.

مسابقه تیم های شهداب و هورسان رامسر در یزد نیز یکی از جدال های حساس هفته یازدهم لیگ برتر مردان بود زیرا دو تیم در رتبه های پنجم و چهارم جدول همسایه یکدیگر بودند و فاتح این مسابقه قطعا رتبه بهتر جدول را لازم داشت و شهداب با پیروزی سه بر دو به این هدف دست یافت.

شهدابی ها که در ست اول و چهارم 32 بر 30 و 25 بر 23 مغلوب میهمان خود شدند، در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 15 بر 10 به پیروزی رسیدند تا دو امتیاز این دیدار را دریافت کنند.

مدافع عنوان قهرمانی در این دیدار هفتمین برد خود را به دست آورد و 21 امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه سوم جدول قرار گرفت، اما از کورس مدعیان کسب مقام قهرمانی نیم فصل جاماند.

شاگردان آرش صادقیانی در تیم هورسان نیز با پذیرش چهارمین شکست همانند شهداب از کسب عنوان قهرمانی نیم فصل ناامید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| شکست هورسان در یزد و خروج از کورس قهرمانی

لیگ برتر والیبال| شکست هورسان در یزد و خروج از کورس قهرمانی